MİSYONUMUZ
Üniversitemiz Rektörlük ve bağlı birimlerinin, en iyi şekilde hizmet verebilmesi için mal ve hizmetlerin ödenekler dâhilinde en kısa zamanda kaliteli ve en uygun fiyata satın alınması, kayıtlara geçirilmesi, depolanması ve dağıtılması işlemlerini yapmak, Yatırımların en rasyonel şekilde planlanması ve yatırım programlarına uygun olarak gerçekleştirilmesi işlemlerini ilgili kanun ve mevzuatlara uygun olarak yapmak, Üniversitemizin taşıma, ulaşım ve görev alanı içerisinde yer alan temizlik hizmetlerini mevcut ödeneklerle en kısa sürede şeffaflık ilkesine uygun olarak yerine getirmek, Üniversitemiz Rektörlük- Genel Sekreterlik kadrosunda ve Başkanlığımız kadrosundaki personelin (idari, akademik, sözleşmeli) maaş işlemlerini gerçekleştirmek, Üniversitemizde görev yapan personellerin sürekli görev ile yurt içi ve yurt dışı yolluk işlemlerini gerçekleştirmek, Üniversitemizde sürekli işçi pozisyonunda istihdam edilen işçilerin maaş ve özlük haklarının iş ve işlemlerini gerçekleştirmek, Üniversitemiz bünyesinde kullanılan kamu konutlarının tahsis şekli, tahsis süreleri, kullanımı işlemleri ile ilgili süreçleri yürütmek, Üniversitemiz mülkiyetinde bulunan, Üniversitemize tahsisli taşınmaz malların mevzuata uygun olarak kiraya verilerek ilgili süreçlerin takibini yürütmek, Başkanlığımızca yürütülen tüm iş ve işlemlerin standardizasyonunun sağlanarak iç ve dış paydaşlarımıza kesintisiz destek sunmaktır.
VİZYONUMUZ
Başkanlığımız görev alanındaki hizmet ve faaliyetlerin yerine getirilmesinde sahip olunan mevcut kaynakların en uygun ve verimli şekilde kullanılması suretiyle hizmet ve faaliyetlerin en ekonomik, etkin ve şeffaf bir şekilde yerine getirilmesini teknolojik imkânlarla donanmış, çağdaş ve bilimsel tüm gelişmeleri çalışmalarına yansıtan, başkanlığımız içerisinde; işinde uzman, yenilikçi ve katılımcı yönetim anlayışı benimsemek ve uygulamaktır.
Başkanlığımızın Değerleri;
- Toplumsal yararlılık
- Çağdaşlık
- Yenilikçilik ve yaratıcılık
- Katılımcılık
- Güvenirlik
- Şeffaflık, hizmet ve kalite anlayışı